THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, October 12, 2009

Naruto

こんばんは。
Previously I mentioned that I enjoyed watching Naruto Shippuden so I thought I might send a link to a website that I watch the episodes on. http://naruto-bleach.com/ . Tell me what you think, even if you dont like the show.


りょうで どようびに ナルトシップデンを みました。

3 comments:

  1. こんにちわ。わたしのなまえジェネエです。
    ニューヨークからきました。こるんびあだいがくのがくせいです。
    わたしもナルト愛しています。
    インターネットでナルトをききます。
    I have never heard of this website to watch it, though.I will definitely use it now.
    どもありがとございます!
    みけぢひさん、ナルトのまんがをよみますか?
    どぞよろしく。

    ReplyDelete
  2. こんにちわ。わたしわケーラです。わたしもいちねんせいです。コロンビアだいがくはおおきいですね。ノートロダムだいがくどんなだいがくですか。どぞよろしく。

    ReplyDelete
  3. こにちわ。わたし は Jose です。どぞう よろしく。Columbia だいがく の いちねんせい です。Naruto is rather good anime, it's being dragged on for too long but that tends to be the case for most animes.

    ReplyDelete