THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, March 28, 2010

先週はとても大へんでした

とてもいそがしいから、先週は大へんでした。テストが三つとプレセンテウンが一つありました。月曜日から火曜日まで日本語のテストが二つあって、木曜日にテストが一つありました。日本語のテストはとてもやさしくなかったんですけど、しゅくだいをぜんぜんしませんでした。

2 comments:

  1. すみません ドホポスキさん! 今週は やさしですか?

    ReplyDelete
  2. 私たちはteam Monster です。
    ありがとうございました!わたしたちはとてもうれしいです。ビデオを作ったとき、とても楽しかったです。
    We kept it simple because our target audience include beginner Japanese students. The reason that we chose Cookie Monster and Godzilla is that they are cultural iconic figures of America and Japan. We are very happy to have received your positive feedback. Thank you for your time and support.

    ReplyDelete